My Sweet 16.



Jovisst, det är svinkul att titta på om man ignorerar själva faktumet att de är SPOLIED BRATS SOM BORDE BLI SKJUTNA I HUVUDET. Jag såg ett avsnitt för ett par månader sen, en tjej ville ha en babyblå bil, hon fick en nyans mörkare och hon börjar typ gråta och skrika. DET ÄR FAN EN BIL SOM REDAN KOSTAR EN HALV MILLE, var glad ditt jävla rep?! Skulle jag träffa en sån här person i verkligheten skulle jag köra över hennes huvud 75 gånger, med samma bil mind you. Jag blir så jäääävla irriterad på folk som tror att världen kretsar runt en själva. Okej visst, man blir 16 och får körkort, man får ha en skitstor fest, DEN dagen handlar om en själv. Men annars?! "Jag ska ha DET DET DET DET", de får ju för helvete redan allt de pekar på. Och det jag inte heller förstår är att det är ca 400 pers på en fest, ALLA säger "ZOMG THIS IS THE GREATEST PARTY OF THE YEAR, NOTHING WILL BEAT THIS"?!?!?!? HUR i HELVETE klarar man sig på en sån jävla fest utan alkohol har jag undrar flera gånger. Fan när jag var 16 gick man inte ens på fets om det inte fanns något att dricka så jag tycker det är jävligt skumt att folk står och skämmer ut sig på det sättet. Har de bomull i skallen eller?! Och sen att det ALLTID kommer artister dit som inte en kotte utanför området de bor i har hört talas om, men alla blir typ helt knäsvaga och börjar gråta för det är deras "största idoler". MEN GRATTIS, en okänd jävla noob kommer hem till dig och rappar eller vad som helst, JAG SKULLE KUNNA STÄLLA MIG DÄR OCH KALLA MIG DJ PIERCING OCH ÄNDÅ FÅ FETT MYCKET APPLÅDER?! Jag hade fan tagit med mig en kundvagn med korv och hånat dem allihopa för att de varit så JÄVLA PATETISKA, GAAAH!!!

aaaaaaaassssssssssdddddddddddd

 

- Laura.


Kommentarer
Postat av: ANO SA

HAAHAHAHHAHAHAHAH DJ PIERCING!!!! GG!

2009-09-08 @ 18:22:14
Postat av: Matilda

Jag brukar också se det programmet när det går på MTV. Nästan alla får ju en egen bil, eller t.o.m. två och skriker: OH MY GOD!!!



Har du sett Exiled där de som redan haft sina sweet 16´s ska åka långt hemifrån och leva ett annat liv? Det har jag. De blir ju som nya människor nästan och lär sig att ingen gör arbetet åt en.

2009-09-08 @ 19:20:31
URL: http://tsamjohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja .)

2009-09-08 @ 20:40:21
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: susen

HAHA laura bästa inlägget ever jag ratar den 10 HAHAHAHAH skit bra ju KOMMA MED EN KUNDVAGN HAHHA

2009-09-09 @ 19:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0