Att bli ägd på CS.

Okej, visserligen har jag inte spelat CS på ett tag nu men kände ändå att jag behövde ta upp det här i-landsproblemet.
Något som jag sa innan var att jag störde mig sjukt mycket på tjejgamers som tror sig vara något bara för att de är tjejer och spelar (iaf på CS, hade en liten konversation innan med Kalle som sa att en snubbe hade fått en annan tjej att lipa på DotA HAHAH). Well, något som får mig att dampa rejält är TJEJER SOM CAMPAR MED JÄVLA AWP OCH TROR ATT DE ÄR BRA! De sitter och gömmer sig i ett jävla hörn och väntar på att någon ska springa förbi och BOOM! Så har de fått en frag. Mötte en sån tjej en gång och jag höll på att flippa ur totalt. Det slutade med att jag började skriva i chatten att hon skulle dra åt helvete och fjolla någon annanstans. Mina "DÖDA TJEJEN FÖR HELVETE"-sensorer började ge ifrån sig alarm igen och det slutade med att jag försökte hunta ner ENDAST henne och INGEN annan. Hon var mitt mål. Jag skulle döda henne så många gånger som bara behöves för att hon skulle dra åt helvete och lipa för att hon är så JÄVLA DÅLIG. Jag minns inte riktigt om det var hon eller jag som stack, för jag såg inte henne på ett tag. Det jag vet är att det slutade med att jag var så fastställd på att döda henne att jag rushade CT basen och slutade med hs ett par gånger. Slängde musen åt helvete och stack och glodde på tv istället. Inte första gången det händer. Jävla CS, det är meningen att jag ska ut mina agressioner på det, inte bli ännu mer förbannad. Jävla kottar, stick till månen och avlid i någon jävla krater så jag slipper se er.

 

- Laura.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0