Att min kompis Kalle inte får lägenhet, samt skit om arbetslöshet.

Nu är det så att en av mina bästa killkompisar Kalle(lainen) har flyttat till Linköping från Jönköping för att plugga. Han är just nu inneboende hos någon random snubbe och försöker leta lägenhet, men förgäves. Var väl en månad han åkte dit och jag kan tänka mig att han letar varje dag då han vill bo lite mer privat kanske. Lycka till Kallelainen, you can do it!

Angående arbetslöshet; Ja, vad kan man säga?. Man känner sig lika isolerad som en guldfisk i en glasburk när man blir tvungen att sitta hemma framför datorn och leta efter något som passar för en. Det är som att leta efter en normal människa bland alla mainstreamfjollor på plattan, nästan helt omöjligt. Det som är sjukt gg är att jag fått jobb i USA och Kanada (får välja, woho) men jag måste bara skaffa ETT JÄVLA JOBB så jag får pengar till visum, flygbiljetter och annat skit. Jävla asdasdasd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0