Folk som inte när de ska hålla käften.

Det gäller iofs folk som pratar för mycket OCH som inte vet när de sagt för mycket och borde knipa  käft. Visserligen hade jag tänkt att klaga på folk som pratar för mycket.

Det kan handla om vem som helst eller någon man tycker är jävligt irriterande, det ger samma effekt i vilket fall som helst. Jag blir så djupt förbannad när folk inte fattar vinken, även fast man knappt ger dem ett vettigt svar. De fortsätter babbla på om moln och hav och förväntar sig att personen de pratar med ska lyssna?! Jävla bonde, ska man behöva säga "håll käften, orkar fan inte lyssna på dig mer" rakt ut? Jag kan inte göra det, jag är för snäll. Jag vill inte såra folk. :'(((((

 

:'(((((

 

- Laura.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0