Jag hatar random folk som addar en på MSN.

Hade en tjej som addade mig på MSN för ett par veckor sen, minns inte hennes namn för tog bort henne rätt fort. Jag frågade henne ca 3-4 gånger vem hon var men inget svar, hon loggade alltid ut 10-20 minuter efteråt. Jag blev så jävla förbannad, om man väl har addat en person så kan man väl för helvete kunna presentera sig?! Sen har vi dessa random turkar (no offense, men jag har faktiskt bara bliit addad av turkar. Eller folk som bara pratar turkiska, helt enkelt) som också addar en på något jävla vänster, har man fått en på sig så blir det bara mer och mer ju längre tid det går. Hade en som satt och sa att jag skulle "show pusy on camera plz". Kanske inte hans exakta ord, men något sånt. Först satt jag och asgarvade, tyckte det skulle bli skitkul att driva med honom. Men efter ca 5 minuter blev jag skitförbannad för att han var så JÄVLA TRÖG. Han fattade liksom inte vinken efter ca 50 fuck you, utan han bara fortsatte. Det slutade med att jag letade upp en hemsida med turkiska svordomar och sa något i stil med "jag ska köra upp min kuk i ditt arsle och sedan något något". Jag tror han blev arg för han sa något tillbaka på turkiska och sen loggade han ut. :/ Jag osm precis hade lärt känna honom, så synd!
Nej men, för övrigt orkar jag inte med sånt folk. Jag blir sjukt irriterad och hoppas de blir överkörda av en traktor eller något annat skoj. Sen har jag även haft ett par brasilianare som addat mig tidigare, jag kan fortfarande logga in på min gamla MSN med jämna mellanrum och ha förfrågningar från både brs och turkar, sjukt komiskt. Skillnaden mellan brasilianare och turkar är dock att brasilianare har alla de där jävla uttryckssymbolerna. Så fort de skriver en jävla bokstav så det ser ut som ett jävla disco i konversationen. Allt blinkar, det glittrar PLUS att de skriver i caps lock. Turkar däremot heter alltid något i stil med "I love you" eller något sånt skit, och säger i stort sett samma sak; "u sexi", "show pusy", "go camera". asdasdasdasdSADAASDASD

 

- Laura.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0