Jävla dagisbarn.

Jo, jag bor i ett tvåvånings radhus. Det var inte ens meningen att dessa lägenheter skulle byggas, de var ett "random sidoprojekt". Jag kan till och med höra grannens telefon ringa, hur jävla kul är det på en skala? Kul tt vi flyttar snart. Hur som helst har jag ett JÄVLA DAGIS UNDER MIG med kottar som springer fram och tillbaka, det vibrerar fan i hela jävla huset. Inte nog med att deras "gård" ligger på min sida av lägenheten också, så varje morgon vid ungefär 8-9 vaknar jag att små äckelungar sitter och bankar med spadar och skit på deras jävla rutschbana. Och jag MÅSTE ha fönstret uppe för annars kommer jag avlida pga värmeböljan eller något annat skoj. They make me want to KILL BABIES, how fucking normal is that?! asdasdasd

 

- Laura.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0