Pottblondinerna på Anchor.

Jag var på en krog som heter Anchor förra onsdagen och jag och mina kompisar såg två tjejer med blont hår. De hade ungefär likadana kläder, men samma frisyr. Ungefär som en pottfrilla, så vi kallade dem pottblondinerna. Hur som helst, de försvann efter ett tag och när vi skulle fyllekäka så såg vi en av dem sitta ensam. När vi hade fått våra grejer skulle vi ta ketchup, men det fanns inget kvar. Min tjejkompis Jennie får för sig att skrika "MEN TRYCK  PÅ DEN SÅ DEN SPRUTAR" och pottisen börjar asgarva. Slutar med att vi alla börjar sjunga "runka balle runka balle runka balle", tror vi även kallade henne för pottblondin. Hon asgarvade bara, som tur var.

 

- Laura.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0