Sortera musik.

Skrev ett jävla inlägg om det här innan som inte publicerades pga whatever reason. Jävla skit blogg.se, grr. Hur som helst...

 

Att sortera musik får mina ögon att blöda piss. Jag hatar att jag går på downloadsprees som jag kallar det. Jag brukar inse att jag har ca 50 diskografier att ladda ner varav det finns ca 5 olika liveskivor (hatar att sortera livelåtar) och 3 kopior av varje låt från diverse olika album som whatever band har gjort under deras år inom musikbranschen. Jag HATAR när låtar heter "immortal_technique_-_08_caught_in_a_hustle", i mina ögon ska det vara "Immortal Technique - Caught in a hustle" annars gråter jag. Tråkigt nog kan jag sitta och sortera i flera timmar med MSN/facebook som underhållning emellanåt.

Efter 4 timmar av sortering önskar jag att jag aldrig börjat, min hjärna skrynklas ihop till en papperstuss redo för att slängas i papperskorgen och efter 6 timmar ligger jag på golvet och försöker skära ut mina ögon med närmaste bläckpenna medans jag skriker för full hals med huvudvärk. När jag nått 8 timmar och uppåt vill jag bara sätta mig apatisk i ett hörn som något emo offer som precis sett ett rakblad förstöras av en pansarvagn. asdasdasd

 

- Laura.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

du gumman du vet att det finns program som gör det där åt dig... O.o

2009-09-07 @ 23:17:10
URL: http://kisushiite.blogg.se/
Postat av: Laura.

Jag litar inte på andra program. ;D Blir det fel måste jag ändra i vilket fall som helst.

2009-09-08 @ 00:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0