NU ska vi klaga lite på AmandaVarDet.

Är det bara jag som är trött på denna fjortisbrud som lägger upp videos på youtube då hon låter som en jävla säl? Jag har börjat undra vadfan det var som gick fel egentligen. Inte nog med att hon är ful, men hon verkar fan inte normal för fem öre. Tänk när hon har sex, ligger hon och låter som en jävla säl då med?! Jag kan fan se det framför mig, snubben blir skitäcklad och undrar vadfan det är som pågår medans hon fortsätter låta. Stackars grabb. En traumatisk upplevelse som kommer hålla i sig hela livet.
När man ändå pratar om fjortisar kan man passapå att klaga mer på dessa personer som försöker likna Barbie själv. Jag är så sjukt trött på dem, de stinker parfym även fast man står 100 meter ifrån och de skriker och gapar som om de skulle tappa rösten nästa sekund. Idominsalva på läpparna, jag undrar vem i helvete det var som kom på det. Vissa kan iofs vara snälla, men de flesta som faktiskt är 13-15 vill jag helst dropkicka eller hälla laxeringsmedel i kaffet de dricker. Eftersom att de är såååååååå vuxna! Avlid hela högen.




Här är förresten en parodi på Amanda som Minna har gjort. VI spelade in den under kräftskivan förra fredagen. Sen hör man mig i bakgrunden efter att någon skriker ut "Kissie!", woho:




- Laura.


Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ska ju lägga in min parodi på henne xD

2009-09-08 @ 00:13:50
URL: http://minnahokka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0