Små mainstreamfjollor som påstår sig vara satanister hit och dit.

Jag var inne på en community som heter kamrat för ett par månader sen. Har varit aktiv mer eller mindre sen slutet av 2006 eller något, endast för att skapa hat. Nåväl, jag råkade snubbla in på en tjej som var 14 tror jag. Hon påstod sig vara satanist och hade ASCII-pentagram och upp-och-ner vända kors på sin press. Jag var såklart tvungen att konfrontera henne direkt, fråga om hon egentlgien visste vad satanismen gick ut på och varför hon var satanist. Mind you, hennes bild var en bild på henne när hon var blond med flätor och någon typ av spets på armarna (för att verka mer alternativ). Hon påstod sig gå runt i "gothkläder". På hennes bild såg det däremot ut som en vanlig svart tjocktröja, vilket inte direkt är en goth stil. Hon ansåg att Gud har förrått oss på jorden och det är därför hon tror på Satan. Anton LaVey var grundaren av den satanistiska kyrkan och hon kunde inte ens stava hans namn, enligt henne hette han Anton Lafay. Jag fick sånt fnatt på henne att jag blev yr i huvudet när jag satt och konfronterade. Det var seriölst något fel på henne. Jag blir så JÄVLA TRÖTT på dessa äckliga mainstreamfjollor som ska sitta och vara SÅ JÄVLA BRUTALA och ha en viss religion endast för att det kopplas till "metal". Snälla, kärringen lyssnar säkert på Bubbles eller något när hon är ensam hemma. Hoppas hon får en fet jävla cysta i nacken om blir infekterad så att hon avlider.

 

- Laura.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0