Psykotjejen? Men seriöst.

Om det är någon jag knappt ens orkar kolla/lyssna på så är det den "nya" psykotjejen som har sin egen "bloggdödararmé". Jag var inne på hennes blogg med Emmz häromdagen och det första man ser är "Metalhoran" som header. Typiskt, så sjukt jävla typiskt. Som metalmänniska är det ju så jävla viktigt att man ska vara lika brutal som tomten själv.
Hon sitter och låtsas vara psyk på riktigt, som att hon behöver hjälp. För enligt metalmänniskor MÅSTE man ju vara psykiskt störd. Jag kan se mig henne framför mig;
"Metalhoran", whatever her name is, 18 år. Och sitter hemma och lyssnar på typ Roger Pontare eller EMD eftersom att det är så jävla annorlunda från metalmusiken. Allt inom den "alternativa" världen ska vara så annorlunda som möjligt för att man ska kunna sticka ut. Hoppas hon får en känga med stålhätta sparkad upp i röven på henne så att hon svimmar. För övrigt borde hon byta namn till "Attentionwhore", eller något annat i samma stil.


- Laura.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0