Tjejgamers.

Det finns inte så mycket annat som stör mig mer än tjejer som gamar. Speciellt när jag såg en reklam för ett tag sen om 4 brudar i en clan som tydligen var skitbra på CS. Jag blir så sjukt jävla avundsjuk på folk som verkligen har ork till att fortsätta spela i 3-4 år tills de blir bra, jag vill också vara en av dem. För att inte tala om tjejer som nickar något "girl"-aktigt på t.ex. CS eller DotA, endast för att få uppmärksamhet (det är ju det allt handlar om). Killar flockas runt dem som om de hade varit 50 lejon och sett det sista bytet i Sahara öknen.
Tjejer ÄR INTE tjejer när de spelar, de ska behandlas på samma sätt som man behandlar resten av alla gamers, alltså killar.
När jag spelade DotA för ett par månader sen så var det någon tjej som hette Louise som joinade våran server. Mina sensorer för "DÖDA TJEJEN FÖR HELVETE" gick på. När vi leechade från våra creeps etc för att få kills + exp kommer hon springandes med en jävla banshee. Hon får syn på mig och min killkompis och springer åt motsatt håll, EFTER att hon attackerat oss en gång (eller ja, hon for fram och tillbaka som en jävla jojo). Lol wut?! Hur fan kan man vara så jävla feg.
Jag spelade en pandaliknande hero som kallas Storm, när jag fått min ulti samlas jag med resten av mitt team för att raida andra sidan så vi kan förstöra deras baser någon gång. Jag lyckades dra en rolig combo, whee, och fick en frag. o/ Jag är förvisso fortfarande nybörjare på DotA så det gick väl halvdant för mig i början så jag tappade lusten. Jag förväntar mig att vara pro hax 1337 så fort jag sätter foten i ett nytt spel, vilket kanske inte är så bra. Suck.

 

- Laura.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0