Att göra slut med någon.

Jag förstår inte grejen med att göra slut egentligen. Personligen så har jag ingen lust att ge mig in i kärleken igen, den är så vilseledande och det gör så sjukt ont efteråt. Om man själv blivit dumpad eller varit tvungen att göra slut på grund av olika omständigheter så kan man inte göra något annat än att tänka på personen. Get the fuck away from my mind, I can't stop thinking about you. I know I can't be with you anymore anyway and it hurts like a fucking bitch. Det känns som att man får 10 knivar inkörda i hjärtat samtidigt när man vet att man inte kan göra något åt saken. Jag hatar dig för att du finns, även fast det var jag som gjorde slut med dig. :( Jag hatar det här.

 

- Laura.


Kommentarer
Postat av: Nadja

oki. =) Så trevligt. =)

2009-09-08 @ 23:02:10
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0